نکاتی که باید در خرید سمعک بندانید
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

۷ نکته برای عادت کردن به سمعک جدید شما به کمک جوی پیروزی ، مدیر عامل ، خرید اینترنتی سمعک شارژی  شنوایی سالم در ۳ جولای ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار می‌گیرد .
بسیاری از مردم از یادگیری این که می‌تواند مدتی طول بکشد تا به سمعک استفاده شود ، به خصوص اگر قبلا ً آن‌ها را نپوشیده بودید ، شگفت‌زده می‌شوند . همراه با یادگیری نحوه کار ، شما هم با تمام صداهای جدید و محرک‌ها که مغز شما در سال‌های اخیر فراموش کرده‌است دست و پنجه نرم می‌کنید . زمانی که یاد می‌گیرید از کمک‌های شنوایی خود استفاده کنید ، متخصص مراقبت‌های شنوایی شما یک شریک مهم خواهد بود ، و اگر سوالی دارید ، نباید در تماس با آن‌ها تردید کنید .
بزرگ‌ترین تغییر ممکن است صدای خودتان باشد .
Don't اجازه می‌دهند که از دست دادن شنوایی در مسیر برقراری ارتباط و روابط دفاع کند .
به یاد داشته باشید ، مهم است به یاد داشته باشید که سمعک دقیقا ً همان طور که قبل از شنیدن از دست دادن شنوایی استفاده می‌کردید دقیقا ً تکرار نخواهد شد . برای برخی افراد ، بزرگ‌ترین تغییر صدای خود آن‌ها است .
در ابتدا ، از سمعک در گوش خود آگاه خواهید شد و صدای شما مضحک به نظر خواهد رسید ."
در ابتدا خواهید دید که صدای شما خنده‌دار و یا نا آشنا به نظر می‌رسد ، خرید اینترنتی سمعک جیبی و همچنین ممکن است بلندتر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد . جویدن و بلعیدن می‌تواند به ویژه قابل‌توجه باشد . این احساسات ، که در ابتدا آزاردهنده هستند ، بیشتر از کمک‌های شنوایی شما استفاده می‌کنند . ( اگر آن‌ها این کار را نکنند ، مطمئن شوید که بخش مراقبت از شنوایی تان را خواهید دید )
نکاتی برای عادت به عادت دادن به سمعک ۱ . آن‌ها را ابتدا با استفاده از سمعک در خانه و یا در سایر محیط‌های گوش کنید . بر روی داشتن یک مکالمه بر روی یک بحث تمرکز کنید . بگذارید دوستان و خانواده تان بدانند که شما از کمک‌های شنوایی جدید خود استفاده می‌کنید تا آن‌ها بتوانند به شما کمک کنند تا به شنیدن بهتر گوش شما در هنگام پوشیدن کمک در محیط‌های پر چالش کمک کنند . خواندن با صدای بلند و یا صحبت کردن با حیوان خانگی می‌تواند به شما کمک کند که به صدای خود نیز عادت کنید .
۲. برای تمرین بیشتر با کمک‌های شنوایی خود به خودتان تکلیف بدهید ، سعی کنید منابع تمام صداها را در محیط خود پیدا کنید، یا به کتاب‌های شنیداری گوش دهید و یا با رادیو صحبت کنید در حالیکه شما تنها در خانه هستید .
۳. به مدت چند ساعت در روز اول ، استراحت کنید ، سپس هر روز چند ساعت دیگر . به تدریج تعداد ساعاتی که آن‌ها را در روز می‌پوشید و شرایطی که آن‌ها را به تن می‌کنید را افزایش دهید .
۴. در ملاقات‌های مکرر شرکت کنید و از آن جا که نیاز دارید تا به صداهایی که می‌شنوید ، توجه کنید ، تناسب را در گوش خود تنظیم کنید و در مورد شرایطی صحبت کنید که برای شما بسیار چالش برانگیز هستند . اکثر مردم در حدود دو هفته پس از اولین بار مناسب برای رسیدن به تجهیزات خود برای تنظیم fine و تنظیم حجم آن ، از audiologist بازدید می‌کنند .
۵. در گوش دادن به کلاس‌های مراقبت از افراد حرفه‌ای در صورت ارائه خدمات حرفه‌ای برای افرادی که به افراد جوان کمک می‌کنند ، مطمئن شوید که ثبت‌نام کنید . این کلاس‌ها بسیار مفید هستند و منجر به رضایت بیشتر با استفاده از کمک‌های شنوایی می‌شوند .
۶. با کمی دلخوری ، به خصوص با سر و صدای پس‌زمینه اگر شما در بهترین نوع سمعک عرض چند سال خوب شنیده باشید ، سمعک به گوش شما با صداهایی که قبلا ً متوجه‌اش شده‌اید ، گوش کنید ، و این می‌تواند کمی اضافه‌بار صدا باشد . برای مثال ، زمزمه یخچال - یک صدای پس‌زمینه که اغلب مردم به ندرت متوجه آن می‌شوند - ممکن است بسیار بلند و یا غیرقابل‌تحمل به نظر برسند . این به این دلیل است که مغز شما فراموش کرده‌است چطور سر و صدای پس‌زمینه را مرتب کند و صداهای خاصی را در مورد دیگران اولویت‌بندی کند . افراد سازگار با یک کمک شنوایی جدید باید یادگیری نحوه نادیده گرفتن سر و صدای پس‌زمینه را بهبود بخشند ، و برای آن‌ها مهم است که صبور باشند و زمانی که مغز آن‌ها تنظیم می‌شود ، آن را کند کنند .





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir